25. huhtikuuta 2012

auringon säteet iholla

I-H-A-N-A-A!

Meijän mittari näyttää +16 astetta, oon ihan fiiliksissä ja istuttiin kaverien kanssa välkällä ilman takkia ottamassa aurinkoa. Ulkona tuoksuukin jo ihan kesälle, ja mä bongasin meijän pihalta sinivuokkoja. Enää 25 koulupäivää peruskoulua jäljellä ♥

Enpä sit sunnuntaina ehtinyt enää koneelle ja maanantaina luin koko päivän kokeisiin. Tiistaina sitte panostin, tein kouluprojektia (josta on pikkuhiljaa muodostumassa ikuisuusprojekti; palautuspäivähän oli 2.4....) ja kävin salilla. Nyt esittelen teille ne loput vähäiset ostokset lauantailta, ja samalla myös sen, miksi mua kutsuttiin maanantaina porkkanaksi.

Aurinkolasit 6,90 Indiskasta.

Dependin mattapinnan antava päällyslakka, 3e Kicksistä.


Bella's choice sävy, 3,95 H&M.


Warpin tekonahka tennarit, 19,90 Stadium.

Siinäpä niitä, ei menny onneks hirveesti rahaa vaikka oli mid season sale aika monessa paikassa. Noi kengät oli alennuksessa ja se huivi mikä jo viimepostauksessa vilahti.

Tosiaan maanantaina sain lisänimen porkkana. Se johtui pääasiassa näistä mun housuista, jotka mulla oli jalassa:


Myös tällä korulla oli osuutensa asiaan:


Ehkä myös se vaikutti, että möläytin värjääväni hiukseni toukokuun aikana kupariin vivahtaviin. No, eipä se mitään. Ite oon ihan hurahtanut tohon oranssiin. Oli pirtee olo koko päivän!

Nyt palailen taas mun ikuisuusprojektin pariin... Huoh.
Aurinkoista viikkoa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti